Translate

duminică, 12 iunie 2011

Rochite pt fetite




O rochita  pe care a purtat-o fetita cea mare la o nunta!Daaaa,a mers si ea la o nunta,in familie!Partea de sus e incretita cu ata elastica!



Si mai am si alte rochite nepostate pana acum dar facute mai demult!





Aici e un sarafan dintr-un in ce mi-a placut cum se lucreaza .Mi-am facut si mie fusta iar sotului pantaloni scurti!
Rochite si palarii pt vara


Aici Ioana are doar 2 dintisori!



Tot la acea vreme i-am facut Ioanei de purtat peste pamparsi niste chilotei.
Un compleu din tunica si pantalonasi.La spate se incheie cu nasturi.
Rochita alba cu danteluta la poala.Materialul este un bumbac brodat ce m-a chinuit putin la cusut in sensul ca broderia se agata in transportor.
si aici o rochie pt nepotica




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici lasati comentariul dvs